3 Aralık 2016 Cumartesi

MÜZİK RUHUN GIDASI DEĞİLDİR

Müzik dinlemek özellikle arabesk veya içeriğinde sizi olumsuz etkileyecek .Unutamıyorum ,yapamıyorum ,olmuyor vs sözler geçen şarkılar sizi tabiri caizse mala çeviriyor .Bırakın gitsin .Bilinç altınız artık o moda giriyor yani yapamıyorum ,olmuyor moduna .Bunlar beyninizde çalkalanıyor .Düşünceleriniz konuşmalarınıza ,konuşmalarınız davranışlarınıza ,davranışlarınızda tamamen kaderinize dönüşüyor .Bırakamam diyorsanız bağımlı olduğunuzdan bırakamıyorsunuz ve bağımlı olduğunuz her şey sizi dibe çekiyor demektir .Bunun yerine farklı alternatifler kullanabilirsiniz .Sözsüz müzikler klasik müzikler vs . dinleyebilirsiniz .Üslübum biraz karmaşık olabilir .Epeydir yazmıyorum da çünkü .Şu aralar sürekli beyin-beden yapıyorum .Beynin kimyasal yapısınız ve bilinç altını düzeltiyorum ve beden içinde spor yapıyorum .Sürekli yeni şeyler öğrenerek beynin akışını devam ettiriyorum .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder